2012. november 15., csütörtök

Aprócska körömlakk haul

Sziasztok!

Ma betértem a fodrászkellékesbe, a célom valami szépséges Aden lakk lett volna, de alig volt pár szín, így azt hanyagoltam. Viszont beszereztem őket:



Természetesen fekete körömlakkot, amit már 2 hete akarok, azt elfelejtettem... Na majd legközelebb. Annyi szín volt, hogy nem tudtam választani. Tudom hülyén hangzik, de így van. Mindet akartam, így most nem landolt színes lakk a kosaramban. Viszont egy körömerősítőre már nagyon szükségem volt, úgyhogy gondoltam kipróbálom ezt.


 Azt írja, hogy:
"A körömerősítő erősíti és egészségessé varázsolja a vékony körmöket!"

Majd meglátjuk mit tud, én bízok benne. Egyébként 350 Ft volt.

A másik pedig, amit még megvetem a Mega Gloss tükörfény fedőlakk.


Mivel a jelenlegi fedőlakkommal nem vagyok megelégedve, így keresem az igazit. Még nem próbáltam ki, de már nagyon kíváncsi vagyok rá. 380 Ft-ba került.

És vettem még egy csillámport, mert úgy megtetszett a színe:


Ez a kis szépség 190 Ft volt.

Ennyi lenne a mai kis vásárlásom. A későbbiekben lesz majd bejegyzés velük, hogy hogyan váltak be, vagy beváltak-e egyáltalán.

Köszönöm, hogy elolvastad! :)

Szép estét/reggelt/napot!  (ki mikor olvassa^^)

8 megjegyzés:

  1. Pff... ahova én járok kellékesnél 390,- egy ilyen csillámpor. ://
    Plusz a Moyra is 435,- ...azt hiszem keresek olcsóbbat, mert ez nagyon "nemgyerebe".

    Kíváncsi vagyok a fedőlakkal kapcsolatos véleményedre, írj majd róla légyszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is változó egyébként, van, ahol csak 299 Ft, de mivel ott nincs Aden, ezért nem mentem oda. De legközelebb azt veszem célba.

      Írok róla majd, persze. Csak előbb összebarátkozunk :D

      Törlés
  2. Nekem az algás-kálciumos körömerősítő zselé van meg a Moyra-tól.
    Azzal nagyon meg voltam elégedve, aztán egy idő után mint ha megszokta volna a körmöm és már nem érzem,hogy hatna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szemeztem azzal is, de végül nem is tudom miért ezt vettem meg. Úgy próbáltad már, hogy veszel egy másfélét, és felcserélve használod őket? Úgy nem szokja meg egyiket sem szerintem, és lehet tovább hatna. :)

      Törlés
  3. Nekem is megvan a kalciumos erősítő, én szeretem, nemrég vettem újra. Én ezzel használom felváltva, amit most vettél zizz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah, akkor csak nem mondtam nagy hülyeséget. :D Lehet én is beruházok majd rá, csak előbb megnézem, hogy ez hogy hat a körmömre. :D

      Törlés
  4. Nekem is kálciumos körömerősítőm van, én felváltva használom az avonos körömerősítőmmel.
    Egyébként ahova én járok, ott minden moyrás lakk 320 ft, az aden lakkok meg 300 ft-ba kerülnek. A héten vettem is 3 adenes lakkok (2-őt akciózva 100 ft-ért), + 1 moyrásat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is aden-re pályázok, de most nagyon le volt fosztva a polc. Úgyhogy majd legközelebb.
      Huuuh, akkor jó üzletet csináltál a 100 Ft-os lakkokkal :D

      Törlés