2012. október 13., szombat

Tegnapi GLAMOUR-napi szerzemények

Sziasztok!

Tegnap sort kerítettem én is a glamour-napi vásárlásra, "ha van kuponom, miért ne?" alapon. Ezeket sikerült beszerezni.



Aveo növényiolaj szappan mangó kivonattal



Aveo kéz és körömápoló balzsam


S-he ásványi compact arcpúder  /001/


Mülleres szemhéjárnyaló ecset
/Kicsit hullik a szőre, de ezt leszámítva elég jól funkcionál./



És amiért eleve elindultam:

Maybelline- the colossal volum' express vízálló szempillaspirál



Ezeket sikerült összevásárolnom tegnap. Majd lesz külön poszt a legtöbbjükről.

Ti vettetek valamit a glamour- nap alkalmából?

6 megjegyzés:

  1. Jaaaj, nekem is ilyen szőnyegem van és néha én is ezt használom háttérnek :D
    Ma voltam vásárolni, nagyrészt fogyoezközöket vettem: dezodort, vattapamacsot, tusfürdőt... Meg szerettem volna az essence wild craftból a lila szemhéjpúdert, de már megint (vagy még mindig) nem volt. Kezdem feladni, hogy valaha találok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, már láttam nálad a szőnyeget :D Én még nem néztem meg tüzetesen a wild craft kollekciót, de ne add fel, biztosan töltik még újra a készletet! :)

      Törlés
  2. Ree itt volt a lilából 1db, de nem vettem meg, a teszter alapján nem tetszett... a dobozában sokkal szebb, mint a bőrön.

    VálaszTörlés
  3. Én ma voltam Glamour-napozni! :) A ruhákon kívül vettem egy L'Oreal szempillaspirált és egy Manhattan pirosítót! :D

    VálaszTörlés
  4. Én főként ruhákra használtam fel a kuponjaimat, de sikerült vennem egy Maybelline Color Tattoo szemhéjpúdert is :) A páromnak pedig Libri-kuponnal vettem meg két Dexter-könyvet :) (brrr!)

    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem miket vettél, az a fekete táska a favorit. Jól vásároltál :)

      Törlés