2012. október 21., vasárnap

Rapsodi 324 + egy kis extra

Sziasztok!

Ma elkapott a Halloween szelleme, így csináltam pár körmöt. De egyúttal szeretném megmutatni magában az alapot is, mert még nem volt külön poszt ennek a lakknak.





Először is, az alap egy Rapsodi lakk volt. Rég keresek egy igazán szép piros lakkot, azt hiszem, ez megfelel ennek a kívánságomnak. 200 Ft-ért vettem, ennek ellenére semmi panaszom nem lehet rá. Szépen fed, 2 rétegben kentem fel, de már az első is elég jól szuperált, azért még rámentem még egyszer, biztos, ami biztos alapon. Az ecsete jó, nem túl kemény. A száradási ideje pedig átlagos. De mivel kint festettem az udvaron, lehet az is közrejátszott.




Mint, már említettem a Halloween hatalmába kerített. Így felturbóztam kicsit ezt a lakkot.
Itt az eredmény:



Remélem tetszett ez a köröm!:)

Nektek melyik a kedvenc piros lakkotok?


4 megjegyzés:

  1. nekem rózsaszínbe van meg, de az nagyon lassan szárad :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van egy menta színű, az is nagyon lassan szárad. De ez, meg a zöld nekem elég gyors. Szóval színenként eltér a száradási idő sajnos, pedig az a menta olyan szép... :(

      Törlés
  2. Nekem Astor a piros lakkom, nagyon szeretem, olyan cseresznyés színe van, nagyon nyárias. Szép lett ez a pókhálós köröm, nekem sem ártana már összedobni valamit Halloween-ra. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van. :) Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés