2012. október 28., vasárnap

Oriflame Beauty All-over sminklemosó

Sziasztok!

Ma erről a sminklemosóról szeretnék megosztani veletek pár dolgot. Szerencsére elfogyott, már így az elején elárulom, hogy nagyon nem szerettem...

Forrás


Saját képet sajnos nem tudok mutatni róla, mert mikor elfogyott, örültem, hogy megszabadulok tőle, és ki is dobtam.
Anyukám rendelte nekem még nyáron, mert akciós volt, és így 1000 Ft körül jutottam hozzá. Egyébként 1999 Ft-ba kerül. Még jó, hogy nem teljes áron vette meg...

Alapinfók:
100 ml-t tartalmaz a lila kis műanyag üveg. Csavarós kupakja van, ha ezt letekerjük, egy pici lyuk van a nyakán. Egyébként ezt sem szerettem. Mert alig jött belőle valami, ha pedig megnyomtam erősebben, teljesen átitatta a vattakorongot, szinte csöpögött belőle, és bele is ment a szemembe.

Amit írnak róla:

"A sminklemosó hatékonyan távolítja el az arcbőrről a sminket és a szennyeződéseket. Gyengéd formulája nem irritálja a szemkörnyék bőrét. Puhává teszi és felfrissíti a bőrt. Ideális a Wonder Lash szempillaspirál eltávolításához."

Nem távolítja el a sminket egyáltalán, subickolni kellett a szememet, hogy végre le tudjam szedni róla. Így is csak maszatolt, de nem igazán jött le. Utána mindig megmostam az arcomat szappannal, hogy tényleg lekerüljön róla minden.
Nagyon is irritálja a szemet. Nekem szabályosan csípte, mikor véletlenül belemet, 2 perc ugrálás, és "ÚÚh a szemem" után tudtam csak kinyitni, és persze újra ismételni a folyamatot. Az essence zselés tusát meg sem említem, alig, hogy megkopott tőle.

Mindent összevetve nagyon nem szerettem, biztosan nem fogom újra venni, már azért sem, mert találtam egy nagyon jó sminklemosót, amit eddig imádok. Majd a későbbiekben lesz róla is bejegyzés.


Ti milyen lemosót használtok?

9 megjegyzés:

  1. Vizàllóhoz Avon kéfàzisut,normàlhoz Avon àltalànos kimélö lemosòt....nagyon jók.

    VálaszTörlés
  2. Avon reklám! hihi... 10 pontos!
    jómagam nem is szeretem a sminklemosókat, olyan arclemosóm van, ami sminklemosó is. imádom, mindent leszed egy arcmosással. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jelenlegi nekem is arclemosó és sminklemosó. Milyen márkájút használsz egyébként?

      Törlés
    2. én ezt használom régóta: http://www.amway.hu/product/109308, nekem az a gondom a sminklemosókkal, hogy bármilyen jó és hatékony, egyszer megdörzsölöm a szemhéjamat vattakoronggal rögtön begyullad. az arclemosó kíméletes és nem kell dörzsölgetni.

      Törlés
    3. Nekem nem jeleníti meg a linket :\
      Egyébként igen, az arclemosók nekem is jobban beváltak. Én a krémesebbeket szeretem, mert az hidratál is, és nem csíp annyira. Már amelyik... :)

      Törlés
    4. a vesszővel együtt másold a linket, nekem megjeleníti. amúgy a neve beautycycle és teljes áron 1800 Ft. ez egyáltalán nem csíp és kímélő. speciálisan zsíros bőrre van, de természetesen a termékcsaládban van száraz bőrre is. ;) érdemes körülnézni a site-on! ha az Ori-s volt 2000 teljes áron... hát, hogy is mondjam nem egy kategória! :)

      Törlés
    5. áhháá, megvan. A vesszőt tényleg nem másoltam :D Elég jól hangzik ez a kence, a későbbiekben biztos kipróbálom. Köszönöm a linket, körülnézek, hátha találok még valami jóságot! :)

      Törlés
  3. érdekes, nekem bejött ez a sminklemosó, de a vízálló verziója mégjobb. :) én ezeket használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm, akkor lehet nekem volt selejtes. Bár utánaolvastam, és nagyon sok hasonló véleménnyel találkoztam. Azt viszont hallottam, hogy a vízálló verziója jobb. Kinek mi. :)

      Törlés