2012. október 22., hétfő

Essence It's Khaki Time

Sziasztok!

Az egyik abszolút kedvencemet mutatom ma Nektek. Biztos sokan találkoztatok már ezzel a lakkal, én is a 100 Ft-os leárazáson vettem. Imádom a színét, még nem volt ehhez hasonlóm, így kapóra jött.



Nagyon könnyű felkenni, még talán nem is volt ilyen lakkom, amit ennyire egyszerű lett volna felvinni. Kellőképpen folyékony, és egy rétegben is jól fed, de én kettőt szoktam felkenni. Gyönyörű a fénye is, így nem szoktam felé fedőlakkot tenni. Egyszerűen imádom *-*




Nektek meg van ez a lakk? 

6 megjegyzés:

  1. I love khaki! It is one of my favourit colours for fall! I have to buy this nailpolish as well! It is great!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés
  2. Tök jó. :) Ez nekem is meg van és szeretem nagyon. :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Majdnem megvettem, de a shiny godness-t választottam helyette. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon szép. Én 100 Ft-ért nem hagytam ott, és milyen jól tettem :)

      Törlés
  4. Én is imádom!!!
    Korábban én is készítettem vele bejegyzést itt:

    http://bizsumania.blogspot.hu/2012/08/its-khaki-time.html

    VálaszTörlés