2012. október 30., kedd

Cuki felhőcske a borongós napokra

Sziasztok!

Tegnap csináltam ezt az aranyos körmöt. Ez az idő kicsit elnyomja a kedvem, így muszáj volt valami cukiság, amire, ha ránézek jobb kedvem lesz. Mivel ma zh-ztam, tegnap tanulás közben firkálgattam a füzetem, és egy felhőcskét rajzoltam. Nem is kellett több, körömlakk elő és már neki is estem.


Ma reggel fényképeztem le, és mint észrevettem este kicsit elmázgálódott :( De annyira szerintem nem vészes. 




Remélem tetszett ez a kis körmöcske! :)

Ti mivel dobjátok fel ezt a borongós időjárást?

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem a kedvencem. Elég sűrű, ezáltal kicsit nehéz vele dolgozni. Van még ezen kívül 3 Butterfly lakkom, azokból a kék még ilyen, bár egy fokkal jobb. De a másik kettővel semmi bajom nincs. Azok elég hígak, és szépen lehet velük dolgozni. Szóval ez kicsit macerás, de annyira szeretem a színét, hogy ettől el tudok tekinteni. Ha sietek, nem ezt kenem fel, mert vastagon lehet csak, így nehezen szárad.

      Törlés
    2. Aha, hát nálam is ugyanez a helyzet, de nekem csak ez az egy van meg. A szaga is iszonyat büdös még fél nappal később is éreztem, gondoltam rá, hogy romlott... :S

      Törlés
    3. Hmm... Az enyémnek is megvan az a furi szaga, de csak addig, amíg meg nem szárad. Utána semmi. Nem értem Neked miért marad meg a szaga...

      Törlés
  2. Tényleg nagyon cuki! :) Nekem már semmi türelmem nincs rajzolgatni a körmömet, szerintem kiöregedtem :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik. :) Egyébként nekem is vannak időszakaim, mikor egyáltalán nincs kedvem mintákat csinálgatni, csak kifestem, és jólvan. Máskor pedig csak úgy jön az ihlet, hogy "Jajjj ezt is megcsinálom, azt is." Most épp a mintázós időszakomban vagyok, úgy veszem észre :D:D

      Törlés
  3. Nagyon aranyos! :) Pont ilyen babarózsaszín lakkot keresek, megvettem az essence Sweet as candy lakkját - de csalódtam benne. Egyáltalán nem olyan intenzív a színe, mint amilyennek az üveg alapján gondoltam... de lehet kipróbálom ezt a Butterfly lakkot, nem akadály ha lassan szárad, csak legyen szép, intenzív színe! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. *-*
      A Sweet as candy nekem is meg van, én is sajni csalódtam benne. Elég sok réteg kell hozzá, hogy tényleg szépen kiadja a színét. Ennek nagyon szép színe van, és elég tartós is, szóval szerintem megéri várni a száradásra. :)

      Törlés