2012. szeptember 12., szerda

Oriflame Natural Secrets aloe vera és görögdinnyés szappan

Sziasztok!

Még régebben kaptam egy kisebb Oriflame-s csomagot, amiben a szempillaspirál is volt. Most abból szeretném megmutatni az aloe vera és görögdinnyés szappant.



Nem is olyan régen kezdtem el használni szappant, talán ez előtt volt még egy Fa, ami egy kis ajándékcsomagban volt, plusz egyszer-egyszer kipróbáltam néhányat, de azok nem váltak rendszeressé. Azért kezdtem el azt anno használni, mert elég zsíros volt az arcbőröm, gondoltam kicsit helyrehozza. Nem sok sikerrel jártam velük. Aztán anyukám rendelte nekem ezt az Oriflame-e szappankát. Már egy ideje használom, azt hiszem június végén kaptam, ha jól emlékszem. Ahhoz képest, hogy tényleg minden nap előkerül, még elég sok van belőle. Az első, amit észrevettem, mikor kibontottam az illata. Se nem aloe vera, se nem görögdinnye. Ennek ellenére egész kellemes, a tipikus szappan szag kicsit érződik, de engem ez nem zavar. Mikor megmosom vele az arcom, érzem, hogy tényleg teljesen tiszta lesz, és nagyon jó érzést hagy maga után. Amit tapasztaltam, hogy sokkal tovább meg is tartja ezt a frissességet, mint az előtte használt szappanok. Én nagyon megszerettem, azóta, -ha nem is csak ennek a terméknek a jótékony hatására-kevésbé zsíros a bőröm. Már csak a T vonalam szokott néha kicsit fényleni a nap végére, ami nagy haladás. A szemem alatt is sokszor bezsírosodott a bőröm ezelőtt, most már nem szokott, ha véletlenül mégis, akkor nagyon ritkán.
Ilyen maga a szappan
Az ára is nagyon kedvező, 349 Ft-ba kerül. És ezt írják róla hivatalosan:

"Frissítő hatású szappan aloe verával, görögdinnyével és hidratáló glicerinnel. Gyengéden tisztítja a bőrt, ideális mindennapi használatra. Hatására a bőr csodálatosan sima lesz. "

Mindent összevetve nagyon szeretem ezt a terméket, és látva, hogy mennyit javult a bőröm, lehet rákapok a szappanokra, és függő leszek. Ha tudnátok nekem ajánlani valami jót, ami tényleg hat, azt nagyon megköszönném. Szívesen kipróbálnék más szappanokat is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése