2012. szeptember 8., szombat

DIY Karkötő nyitófülekből

Sziasztok!

Sok, nagyon szuper DIY képre bukkantam nemrégiben, hajtól kezdve karkötőn át nyakláncokig, amik nagyon tetszenek, és kb. mindegyiket megcsinálnám, DE, és ez a legnagyobb bökkenő, kicsit lusta vagyok... Tudom, tudom, szégyellem is magam, mert tényleg nagyon jók, és a legtöbb dologhoz az alapanyag is megvan, de valahogy mindig találok valami más elfoglaltságot. Még jó, hogy van a hugicám, aki nyaggat, hogy csináljunk már ilyet, vagy olyat, és az asztalon elhelyezett "ezdejócsináljunkilyet" elnevezésű képekkel inspirál a megvalósítására. Most egy karkötőt szeretnék mutatni, ami nagyon egyszerű, és éppen kapóra jött, hogy apa gyűjti az üres aludobozokat (fogalmam sincs miért). Így leszedtük a nyitókákat és nekiálltunk megcsinálni.

Ez lenne az elképzelés:





És ahogy sikerült:



Bocsi a képekért, telefonnal készültek, tehát nem egy jó minőség, de azért szerintem ki lehet venni a lényeget.

És, ha kedvet kaptatok hozzá, itt egy videó, ami alapján én csináltam:


Ti hogy álltok az ilyen DIY dolgokkal? Szoktatok ügyeskedni?

8 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon tetszik :) el kell kezdenem gyűjteni a nyitófüleket :D Köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Amúgy nem kell olyan sok hozzá, én 14-et használtam fel azt hiszem.

      Törlés
  2. Én már gyűjtöm őket! Alig várom, hogy én is belefoghassak! *______*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah hajrá! Majd muti az eredményt! :)

      Törlés
  3. Én szeretem a DIY dolgokat, magam is szoktam alkotni, és ami szerintem jól sikerült, feltettem teszem a blogomra is! :)
    Ez nagyon jó ez a karkötő, nekem nagyon tetszik! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :3

      Törlés
  4. Ez egy kicsit ciki nekem, de mit jelent a DIY? Mert sokszor találkoztam ezzel a kifejezéssel, de sosem írták oda, hogy mit jelent.. Köszi a választ előre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, egyáltalán nem ciki. Azt jelenti, hogy Do It Yourself, azaz Csináld magad. :)

      Törlés