2012. szeptember 13., csütörtök

Bögrés süti

Sziasztok!

Ma egy receptet szeretnék veletek megosztani. Délután vágytunk egy kis édességre, és ezt a sütit már úgyis ki akartuk próbálni, így ma meg is történt. Pofon egyszerű 5 perc alatt megvan, és nagyon finom.


Hozzávalók 2 főre:
  • 4 ek liszt
  • 1 mk sütőpor
  • 4 ek porcukor
  • 2 ek kakópor
  • 1 tojás
  • 3 ek tej
  • 3 ek olaj

Az egészet összekutyuljuk a felsorolt sorrend szerint, majd 2 bögrébe, vagy mikrózható tálkába tesszük. 3 perc a mikróban és kész is. 


Nagyon meglepődtem, hogy mikrózni kell, még nem csináltam olyan sütit, amit csak bevágunk a mikróba, és meg is van. Kicsit féltem is tőle, de mikor megkóstoltam. Aaaahw... Nagyon finom. Lehet persze extrázni, például csokidarabokkal, vagy kókuszosan, esetleg valami gyümölccsel. Biztos ki fogom próbálni majd máshogy is, mert tényleg nagyon hamar megvan, és finom is. A hűvösebb napokon nagyon jó lesz a kis meleg bögréből eszegetni. :)


Remélem tetszett ez a kis nyalánkság! :) Nektek van valami jól bevált, hamar elkészíthető sütireceptetek?


10 megjegyzés:

  1. Hű, ez szuper, a munkahelyen nincs sütő, de így néha tudok majd alkotni magamnak :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, holnap meg is nézem, van-e minden itthon, és meg is csinálom :))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. sziaaa:)
    Nagyon tetszii, jó kis blog.:) Bekövetveee!
    Az én blogom: http://zsaniiblog.blogspot.hu/
    Ha nem nagy gond megkérhetlek, hogy kövesd be az enyémet?:)
    Előre is köszi, zsanii
    xx<3

    VálaszTörlés
  5. aaa a bögrés sütiket én is imádom! :)
    a blogod király. követve! nézz be te is és kövess, ha tetszik a blogom.
    pusz-pusz
    nessi
    www.ourdrug.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Igen igen mi is próbálkoztunk a Bögréssel , de valamit nagyon elronthattunk mert furcsa ízű és állagú valami lett ! Hihi
    Király a blog <3
    www.beautybymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorlat teszi a mestert! :D Majdcsak lesz jobb is, csak ki kell tapasztalni. :)
      Kösziii :$
      Belestem énis hozzád! :)

      Törlés
  7. KÖszi ezt a szuper receptet, én most csináltam meg és 12 évesen is gyerekjáték volt, és csodás ez a süti! Nagyon finom, még 1x köszi :)

    VálaszTörlés