2012. augusztus 28., kedd

SOHA TÖBBÉ...

... nem vágom magamnak a hajam.
Ma nézegettem pár videót youtube-on, és az egyik csajnak tök jó fru-fru-ja volt. Gondoltam "Áhhh levágom már magamnak". Tudni kell, hogy régen tényleg magamnak vágtam, és jó is volt. Az akkori hajviselethez képest. De most... nem is tudom... Igazából túl rövid lett, de még menthető, ezért gyorsan szóltam is az egyik fodrász ismerősömnek, hogy jó lenne valamit kezdeni vele. Persze megkaptam, hogy " Miért nem szóltál, én megcsináltam volna neked szívesen"-t. És tudom is, de ez egy hirtelen felindulásból vezérelt tett volt. Egyébként ha félreseprem nem látszik (Hál' Istennek), de soha többé nem próbálkozok vele. Már egy ideje gondolkozom a fru-fru dolgon, hogy teljesen egyenest, vagy féloldalast vagy valamit kellene csinálni, mert már ez olyan unalmas. A procedúrám közben jöttem rá, hogy mennyire nem szerettem, és mennyire vártam, hogy lenőjön a múltkor is.
Ezt ki kellett írnom magamból, bocsánat, hogy ezzel untatlak titeket. És mutatom milyen volt a hajam, milyenre akartam... A "milyen lett" opciót kihagyom, majd az igazítás után felfedem valóját. :D



Ilyen volt fél órája:
annyira nem látszik, de most lett újratelepítve a gépem, és nem sok kép van rajta :\

Ilyet akartam:



És, hogy milyen lesz, azt majd meglátjuk :D 


Köszönöm, ha elolvastátok ezt a kis dühkitörésemet! :)

Szép napot!

1 megjegyzés:

  1. Van, akinek bejön az önollózás, de annak idején én is pórul jártam. Mindenesetre a mai posztban már kifejezetten csini :-)

    VálaszTörlés