2012. augusztus 13., hétfő

Napi smink

Sziasztok!

Már nagyon, naaaaaaaaaagyon régen írtam. Mégegyszer bocsi. De ma végre hoztam egy sminkes posztot. Igaz kamera híján a webcam-os megoldást választottam, így annyira nem jó minőségűek a képek :\ Ezt nézzétek el nekem.

Próbáltam a felhasznált dolgokat is lefotózni, kisebb-nagyobb sikerrel. Alapozót nem használtam, most úgy éreztem, hogy nincs kifejezetten sok gond a bőrömmel.

Butterfly- ROMANCE szemhéjfesték


Essence- I love extreme szempillaspirál

AVON- supershock gel liner

N.Robin púder



Egyébként fogalmam sincs, hogy ez milyen márka, a piacon leltem rá, de nagyon szeretem, mert jól fed, és teljesen passzol az arcszínemhez.

A rúzs pedig az AVON Perfect wear- Roseberry árnyalata. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, de nagyon tartós rúzs. 2 árnyalat van belőle, mind a kettő abszolút hosszan tart és nagyon szép a színűk is. Én szeretem nagyon.


Remélem azért lehetett látni valamit a képeken. És azt is, hogy tetszett ez a smink. Köszönöm a rám szánt perceket.

További szép napot! :)

8 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, bár a cam nem adta vissza rendesen, de itt elég jól látszik:
      http://zizz05.blogspot.hu/2012/07/mai-smink.html

      Törlés