2012. július 4., szerda

Moyra 65 - neon a javából

Sziasztok!

Újabb neon lakkot mutatok most Nektek. Nekem nagyon tetszik a színe, csak úgy rikít, ismételten retinaerőszakolós *-*


  Kentem alá fehéret, hogy jobb legyen a fedése, erre 2 réteg sárga került. A tartóssága nem a legjobb, már a jobb kezemen volt amelyik körmömről lekopott kicsit, pedig csak tegnap kentem fel :/ De nem vészes, és én egyébként sem szoktam 2 napnál tovább rajta hagyni a körmömön egy adott lakkot, szóval számomra tökéletes. Jah, és nincs rajta fedőlakk, mert úgy gondoltam kezdet még vele valamit, de végül nem így lett. De lássuk a képeket:
Itt látszik mennyire feltűnő kis lakk még sötétben is

 Hogy tetszik ez a lakk? Nektek megvan?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó címet adtál a bejegyzésnek, jól néz ki, szinte a monitoron keresztül is vakít a neon színével :)

    VálaszTörlés
  2. Wow. Nem semmi, ma megnéztem élőben, is úgy döntöttem, kicsit már sok nekem, de máson nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán a neon körömlakk, képek alapján is nagyon vakítós hát még élőben, nagyon tuti!

    Kaptál tőlem egy díjat:

    http://devilgirlmakeup.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij.html

    VálaszTörlés