2012. július 15., vasárnap

Márványos köröm kicsit másképp

Sziasztok!

Ma ezt a márványos körmöt készítettem el. Mivel először csináltam, kicsikét bénácska lett... De sebaj, majd legközelebb. Minden esetre csináltam hozzá step by step-et, hogy ha megtetszik, ti is el tudjátok készíteni.




Nagyon egyszerű megcsinálni. Mindössze 3, vagy tetszés szerint akármennyi körömlakk kell hozzá, és egy zacskó.

Először fehérre festjük a körmüket

Pár pöttyöt tettem bele, találomra

Majd rátettem a zacsit, és kicsit megnyomkodtam, hogy mindenhol legyen valamilyen szín
Ezt a technikát egy videóban láttam, és nagyon megtetszett, így gondoltam ma megpróbálom megcsinálni. Hát ez lett az eredmény. Nekem tetszik, lehet egy világosabb lilával szebb lett volna, de majd legközelebb.

Nektek hogy tetszik?

21 megjegyzés:

  1. De jóóó! Nekem nagyon nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh *-* Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Nagyon király :D Azt hittem, hogy órákat dolgoztál vele, és mégsem. Tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem. Csak a fehér lakkot kellett megvárni, hogy teljesen megszáradjon, aztán sity-suty megvolt :D

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik, nem lett ez egyáltalán bénácska! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :$ Még azért gyakorlásért kiállt :D

      Törlés
  4. de jó ötlet :3
    csini lett :D
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik,szép munka!:))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, én már próbálkoztam másik 2 féle technikával, mondanom se kell, hogy nem jött össze, ped nem vok két bal kezes! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbáltam már a vizeset, ami annyira még nem megy, meg egy másikat. De eddig ez lett a legjobb :D

      Törlés
  7. Szerintem is nagyon jó lett! :))
    Mától a követőd lettem, ha gondolod nézz be hozzám: www.vorosruzs.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Belestem, fel is iratkoztam ;)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett, milyen lakkokat használtál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)

      A lila: Essence show your feet 03 purple magic (ez még az előző trendkiadásból van)
      A rózsaszín: Butterfly 92
      A mentás: Rapsodi 338

      Törlés
  9. nice nail ^^
    blogwalking here and find your blog. mind to follow each others? :D

    xoxo, rheapunya.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks! :)
      Of course, I don't mind. Your blog is so good' :)

      xoxo

      Törlés
  10. Szerintem szuper lett, annyira hogy tutira kipróbálom! Nagyon tetszenek a színek is, tökéletes ezzel a lilával :) Van egy új feliratkozód! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh köszönöm szépen. Nagyon aranyos vagy! :)

      Törlés
  11. váááá de jó, ezt ki ispróbálom ma :))

    VálaszTörlés