2012. július 7., szombat

Mai szerzemények

Sziasztok!

Ma végre valahára eljutottam a piacra, már régóta tervben van, de még csak most jutottam el odáig. Vettem is pár dolgot, ezeket mutatnám most meg Nektek! :)


Kezdjük akkor a lakkokkal. 200 Ft-ért vettem őket. Pirosra már pályázok egy ideje, mert ami volt, és szerettem eltűnt... Fogalmam sincs hová. Ahelyett vettem most ezt. Ki is próbáltam az egyik körmömre, és csodás színe van. A menta színű nagyon megtetszett, a zöldet pedig mintákhoz vettem.


Vettem egy pontozót is, ez is 200 Ft volt.

Szempillagöndörítőm nem volt eddig, szégyellem is magam, de most pótoltam a hiányosságom. 500 Ft-ba került. Volt hozzá pót gumi is, csak a csomagolást már kidobtam.

Az ilyen cipőm, ami szürke volt, már elég strapára ment, és egyébként is akartam ilyen kis virágost, kapóra jött. 1500 Ft volt.

Végül egy napszemcsit mutatok, amit a húgom kapott. 500 Ft volt. Nagyon megörültem neki, mert Ő vett magának hasonlót 2500 Ft-ért, 3 óra múlva ráült és eltört mind a két szára. Próbáltuk megcsinálni, de lötyögött a fején. Nem hiába a húgom :D



Tetszett valami ezek közül? Ti mit vettetek utoljára?

3 megjegyzés:

  1. Én utoljára egy FA tusfürdőt vettem :) Nyíregyházán a nagy piacon voltál? (sosem jut eszembe a neve) oda én is szoktam járni, jó hely! Nagyon cukik ezek a cipők én is akarok ilyet! Úgy néz ki hétfőn megyek Nyíregyházára tudsz nekem ajánlani jó 100Ft-os boltot vagy eurós boltot, ahol Miss Rose meg hasonló termékeke vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a KGST-n, én is szeretek oda menni, mert sok olcsó dolog van. Hmmm nem tudom, hogy van-e Miss Rose, de a Rákóczi utcán van egy 100as, ott jó dolgok szoktak lenni. Meg én a Ferenc körútra szoktam járni, ott nemrég nyílt egy Goodsmarket. A Szent István utcán is van egy 100as, ott még csak egyszer voltam, de elég nagy, biztos vannak ott is ilyen sminktermékek. Remélem tudtam segíteni! :)

      Törlés
  2. A cipő nagyon tetszik, nekem is kellene egy ilyesmi:).

    VálaszTörlés