2012. július 6., péntek

Liebster Award díj!





Megkaptam én is ezt a díjat Ninától, még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy gondolt rám! :)

A szabályok
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
  • Mindig zokniban alszok. Legyen az, tél vagy nyár, kell valami a lábamra :D
  • A telet jobban szeretem, mint a nyarat
  • Inkább pub, mint diszkó
  • Nem szeretem a tuc-tuc zenét. Inkább hip-hop, vagy valami undergrund
  • Szeretek énekelni, annak ellenére, hogy néha kiakasztom itthon a családot :D
  • Idén még nem voltam strandon. Akarok is menni, meg nem is. Taszít az a sok ember, de jól esne csobbanni egyet.
  • Kedvenc gyümölcsöm az eper, bárhol, bármennyit meg tudnék enni belőle
  • A szobám színe kék, de ez csak a béna festőknek köszönhető, mert én lilát kértem, de ezt kaptam. Azóta persze megbékéltem vele, de akkor kb. egy körömlakkal nekiálltam volna átfesteni, mert nagyon nem tetszett.
  • Imádok aludni, ha tehetném átaludnék egy napot...Vagy egy hetet...Akár egy hónapot is :D
  • Rossz szokásom, hogy mindig piszkálok valamit. (amíg gondolkozok, most is egy spray kupakjával játszok)
  • Mikor kicsi voltam, este nem mertem a fal felé fordulni, mert féltem, hogy valaki bejön és elrabol. Most már nem értem, hogy mi volt ebben a logika, hiszen akkor is elrabolt volna, ha nem arra fordulok, de akkor valahogy ésszerűnek tűnt :D
Nina kérdései:
1. Van testvéred?
 Igen, van egy bátyám és egy húgom.
2. Fagyi vagy jégkrém?
 Mind a kettőt szeretem, de inkább fagyi. Naivan hiszem, hogy annak van egy csöppnyi köze a gyümölcshöz. :D

3. Hova szeretnél elmenni nyaralni?
  Valami tengerpartra, ahol nincsenek sokan, és lehet tábortüzet rakni, és beszélgetni és pihenni.
4. Milyen sminket viselsz ilyen melegben?
  Itthonra semmit, de ha megyek valahova, akkor is csak valami világos szemhéjpúder, tusvonal, szempillaspirál és ennyi. A többi úgyis leolvad rólam
5. Milyen könyvet olvasol most, vagy legutóbb mit olvastál? 
 Éppen a Murphy-s könyveken virulok jókat. Imádom őket.

6. Mi álmaid munkahelye? 
  Mivel műszaki menedzser szakon vagyok, leendő szakmámban szeretnék jó pozíciót elérni. Esetleg saját vállalkozás, vezető poszt. Szép ruhában járni minden nap, magassarkú, aktatáska. Az az igazi filmes női karrier, amiről oly sokan álmodoznak.
7. Mi az a smink baki, amitől a hideg kiráz?
 Hmmm.... Talán a fültövig kihúzott szem... Vagy amikor valaki leborotválja a szemöldökét, szemceruzával megrajzolja, és elkenődik, főleg ebben a melegben. Az "fincsi" szokott lenni.

 
8. Ha egy napra valamelyik színész, énekes, modell... stb bőrébe bújhatnál ki lenne az? 
 Ez elgondolkodtató kérdés. Ha konkrét személyt kellene mondani, akkor talán Nina Dobrev lenne az. Lehet azért, mert imádom a Vámpírnaplók című sorozatot, eljátszani azt a szerepet annyira izgalmas lehet. Kipróbálnám szívese. És szerintem annyira szép lány. 



9. Kedvenc gyümölcsöd?
 Hupp ezt írtam a 11 dologban is, de leírom még egyszer, az eper. 
10. Van háziállatod? 
 Igen, van egy kutyusunk, és 2 cicánk. Nagyon szeretem őket, a kiscicák nemrég kerültek hozzánk. Imádnivalók. *-*
11. Hogyan tudsz igazán kikapcsolódni? 
   2 opció van. Vagy,  ha a barátommal vagyok. Vagy, ha alszok. :D

 Rossz leszek, gonosz és elrontom ezt a láncot, de nem tudnék 11 blogot kiemelni, és szerintem már mindegyik, általam olvasott és kedvelt blog megkapta ezt a díjat. 

Még egyszer nagyon köszönöm Ninának, és mindenkinek, aki olvassa a csöppnyi kis blogomat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése