2012. július 2., hétfő

Hello July!

Éééés itt a július. Most veszem csak észre, hogy milyen gyorsan telik ez a nyár.



Élek ám még attól, hogy eltűntem, ezért elnézés is, csak sajnálatos esemény történt a családban, és el kellett mennem pár napra. De itt vagyok, és töröm az agyam az elkövetkezendő posztokon. Van sok-sok ötletem, csak meg kell valósítani. Lógok még egy ebay-es sminkecsetkészlet mustrával, nem felejtettem el, ezt sürgősen pótolni is fogom. Ma voltam állás "interjún", (azért idézőjelben, mert nem nevezném annak ezt a 10 perces beszélgetést :D ) meglátjuk mi sül ki belőle, remélem összejön. Csak sajnos akkor kicsit kevesebbet tudnék írni, de majd megoldanám.

Pár kép a kedvenceim közül:















 És pár cicás:



Bocsi a sok képért! :) Szép napot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése