2012. július 2., hétfő

Epres köröm

Sziasztok!

Mivel kb. minden körmöm letört, most nagyon kicsikék, így gondolkoztam, mit kellene csinálni rá. Eszembe jutott, hogy nyáron még nem volt epres, (szégyen gyalázat) így azt csináltam. Készítettem hozzá step by step-et is, bár ránézésre látszik, hogy nagyon könnyű.




Az a helyzet, hogy én azt hittem, vagyis abban a tudatban voltam, hogy utálom ezt a piros lakkomat. Nem tudom milyen benyomást keltett rám a múltban, de eddig nem is nyúltam érte. Most pedig, ahogy felkentem elcsodálkoztam, hogy mennyire szép és nagyon tetszik ez a lakk. Úgy rémlett, hogy a szaga is iszonyatosan büdös, de azt is örömmel nyugtáztam, hogy nem büdösebb egy átlagos körömlakknál. Hamar szárad, és azt hiszem 150-200 Ft-ba került. Kellemes csalódás ért. Kicsi sárgás-aranyos csillámok vannak benne, az üvegén látni is lehet.



Szóval a menete:


A 2 utolsó nem egyforma ám, az utolsón már van fedőlakk. :D

És pár kép:



Hogy tetszett ez a köröm? 

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Tök jópofa, meg is kívántam az epret! :D :)))) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És egyszerű is. Na hát igen, ez a hátránya... Akárhányszor ránézek, megkívánom az epret :D

      Törlés