2012. július 16., hétfő

Cukorkás körömlakk verseny

Sziasztok!

Nem is olyan régen láttam egy felhívást, mégpedig egy körömlakk versenyre, ahol a téma "candy", azaz cukorka volt. Nagy fejtörést jelentett ez nekem, és sok-sok próbálkozást. Néhányat meg is örökítettem, ezeket szeretném most megmutatni nektek. Illetve, ha tetszett, szavazhattok is rám ITT. Mezei Zita néven találhattok, enyém a 9. köröm.





Mint mondtam, volt néhány próbálkozásom, néhány tetszett is... Elsőre. Aztán nem, így csak forgott az agyam, hogy mi lenne a megfelelő minta vagy szín. Lássuk miket kreáltam össze:




Ezek voltak az úgymond "piszkozatok". De úgy gondoltam ezek mind kevesek lesznek egy ilyen megmérettetésre. Már kb. lemondtam az egészről, mikor eszembe jutott, hogy "Óhh a nyalókát is rápingálom valahogy". És megpróbáltam. Végül is ezt küldtem be, ez lett a végleges.


Ha tetszett, légyszíves szavazz rám! :)

3 megjegyzés: