2012. június 20., szerda

Turkálmányok- Lábra valók

Sziasztok!

Ma voltam turiba anyával, és beszereztem pár dolgot. Most a lábra valókat szeretném megmutatni nektek, mert a ruhák még vasalásra várnak. A kedvencem:


Főleg papucsokat vettem, de bekerült egy cipellő is. 


Gondoltam nem csinálok róluk külön képet, mert ezek a papucskák annyira nem érdekesek, de annál hasznosabbak. A kékeszöld és a fehér nagyon puha anyagból vannak, belelépek, és mintha felhőkön lépkednék. A barna különösen tetszik a kis flitteres pántja miatt. A szivecskés a hugomé, csak azért raktam ide, mert nem tudom külön-külön az árakat. A gladiátor surranóval együtt volt ez a sok minden 1500 Ft. A hülyének is megérte, hát még nekem :D A rózsaszín cipellő is nagyon tetszik, kimostam, és kiraktam a napra száradni. Az orrán besárgult, amit nem is értek. Megégett?! Remélem "csak" valami folt és ki fog jönni, mert előtte tuti, hogy nem volt ott.

Ott az orránál az a csúnyaság :(
 Azt sajnálom, hogy ez egy angol használt ruhás turi, és a legtöbb cipő 40-41-es, ami az én 37-38-as lábamra sajnos nagy. Viszont a rózsaszín cipő 39-es, kicsit nagy is, de úgy tetszett, hogy ennyi belefért.

Rátaláltam erre a csodára:



Egy barnás jobban jött volna, de mivel van néhány lilás és rózsaszínes ruhám, ezt is fogom tudni hordani. Már tavaly is akartam egy ilyet, de valahogy nem vettem. Nem baj, most bepótoltam.

Szerintem jó vásár volt, ha nagyobb lenne a lábam, vettem volna több dolgot. Annyi magassarkú és telitalpú cipő volt... És a legtöbb még alig használt, de voltak, amiken még a címke is ott volt. Noh mindegy, örülök a szerzeményeknek. 

Ti szoktatok turiba járni? Milyen cipőt preferáltok nyárra?

5 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy szoktam turiba járni! Kedvenc időtöltésem! :D:D
    Nagyon jó kis dolgokat vettél, főleg a gladiátor szandál tetszik a legjobban :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi kincseket lel ott az ember :D
      Nekem is az a kedvencem *-*

      Törlés
  2. Pont hétfőn voltam turizni :$ két szandit sikerült vennem, meg egy pólót :D de majd megmutatom*-*

    VálaszTörlés
  3. Én most tervezek majd menni, mert mindig csak halogattam a tanulás miatt. Amúgy az egyik kedvenc ünneplős cipőm is turis volt, mindenki megdicsérte, én meg csak büszkélkedtem, és nem mondtam el, honnan van. :-)

    VálaszTörlés