2012. június 6., szerda

Touch the sky

Tegnap volt egy kis időm kifesteni a körmöm, mialatt a cicuk végre elaludtak. 
Gyönyörű ez a szín, nekem nagyon tetszik. És mivel nincsen neve, adtam neki. Mégpedig, amit a címben is olvashattok. Touch the sky. Égszínkék , babakék nem is tudom pontosan hogy lehetne ezt leírni. 


A Butterfly 02-es körömlakkjáról van szó egyébként.


Felspéciztem kis tappancsokkal. Lehet kisebbeket kellett volna, de majd legközelebb.


Tegnap zord idő volt és az ég is inkább szürke volt, mint kék, de ma gyönyörű szép lett, így gyorsan ki is mentem csinálni egy képet.

Tetszett ez a köröm?



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a szín, a tappancsok rajta meg iszonyatosan aranyosak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik. A tappancsokkal most próbálkoztam először, még majd tökéletesítem :D

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, igazán cuki! :) Mellesleg hol vetted a butterfly lakkot, nagyon tetszik a színe és én még sehol sem futottam vele össze :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Én Debrecenben vettem ezeket a lakkokat. Ha gondolod, és jársz arra felé elmondom melyik boltban. Egy mennyország az a hely, beléptem és ki sem akartam menni :D

      Törlés