2012. június 21., csütörtök

TESZT: Oriflame Hyper Stretch szempillaspirál

Sziasztok!

Nemrég kaptam egy Oriflame-es csomagot, amiben ez a spirál is szerepelt. Anya rendelte meg nekem, szóval nem én választottam, de így kipróbálva nem is tenném.


Amit írnak róla:

" A szempillaspirál a legújabb fejlesztéseknek és Pro-Long Complex tartalmának köszönhetően, optikailag hosszabbítja a szempillákat, befolyásolja azok természetes növekedési folyamatát. Gyönyörködjön extrém hosszú pilláiban!"

Nos, és még csak 2x használtam, így ezt a növekedés serkentést még nem tapasztaltam, de meg kell, hogy mondjam, nekem valahogy elég gyenge. Kicsit hosszabbít ugyan, de semmi több. Persze alapból csak azt kellene neki, de nekem nem elég, hogy egy spirál csak hosszabbít. Szeretem, ha dúsít, hiszen az dobja fel csak igazán a pillákat. 

De beszéljenek a képek:

a kis "csupasz" pilláim

1 rétegben

2 rétegben


rostszálas applikátor

Az applikátora tetszik, könnyen lehet vele felvinni a festéket, és a kisebb zugokba is befér. Az alsó pillákat is nagyon könnyen lehet kifesteni vele. A képen lehet nem látszik annyira, de a közepén kicsit beszűkül a keresztmetszete és a végei felé szélesedik. Tehát ez plusz pont.

És azt hiszem ennyi is a plusz előnye. Mint mondtam, nekem nem nyerte el a tetszésemet, ennek ellenére el fogom használni, ha nem kell megagiga pillákkal megjelenni valahol. Hétköznapokra jó lesz, és majd tudósítok a növekedés serkentő hatásáról.

Nektek meg van ez a spirál? 

3 megjegyzés:

  1. Hmm, nem nagyon fogott meg engem sem :( .

    VálaszTörlés
  2. hmm pont most kaptam meg én is, még nem próbáltam, de remélem hétköznapokra azért jó lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétköznapokra szerintem jó, ha nem szeretnél giga pillákat. Én használom elég gyakran, már azt hiszem összebarátkoztunk. De mondjuk buliba, vagy, ha valami alkalomra megyek, nem ezt veszem elő, az tuti. :)

      Törlés