2012. június 17., vasárnap

TESZT: Essence studio nails nail fashion sticker

Mint már említettem, szert tettem 2 körömmatricára. Nem is bírtam várni sokáig, felragasztottam, és leteszteltem, hogy 5 nap-e az az 5 nap, amit ígérnek. És ki kell, hogy jelentsem, hogy: IGEN!





Pozitívat csalódtam, hiszen nem gondoltam, hogy valóban kibír 5 napot. Igaz, használtam rá fedőlakkot, nem tudom, ez mennyiben befolyásolta. Az biztos, hogy mosogattam szinte minden nap, hajat mostam, és tegnap nagytakarítás volt nálunk, úgyhogy vegyszert is kapott, nem keveset. Tehát ázott rendesen. És még így is hordható, szerintem egy hetet tuti kibírna. De beszéljenek a képek:

1. nap




Több képet láthattok az 1. napról ITT.

2. nap 


Ezeket a képeket este csináltam a szobámba, úgyhogy a gyatra képekért bocsi.



3. nap




Itt látszik, hogy a jobb kezemen a hüvelykujjamon már kicsit lejött. De ez az én hibám is, mert kicsit felvált, és meg ügyesen beleszakítottam. De szerintem itt még abszolút jó állapotban van.

4. nap (a nagytakarítás napja)


A képeket már utána csináltam.





A végei már elkezdtek kicsit felszakadni, de én arra számítottam, hogy egyben lejön majd. Ezért is lepett meg, hogy nem. Néhány körömlakkot máris megelőzött tartósság szempontjából.

5. nap






Ilyen állapotban vannak most. Hihetetlen számomra, hogy egy matrica eddig bírja. Nekem nagyon bejött, a minta is tetszik, nagyon könnyű felrakni is. Leszedni nem tudom milyen könnyű, mert csak ezután fogom.
Sokan írták, és hallottam is, hogy 1 napig bírta, vagy maximum 2. Lehet velem van a baj, vagy a fedőlakk nagyon jó, - ami mellesleg a Lovely 20-as számú lakkja- de láthatjátok, hogy túlélte a gyötrelmeket.

Adnék egy csillagos 5-öst ennek a terméknek. 


Ti próbáltátok már? Bevált? Hasznos volt ez a bejegyzés számotokra?

6 megjegyzés:

  1. nahát. amilyen rossznak mondják, neked tényleg nagyon bevált! :) fantasztikusan néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is azért nem fűztem hozzá sok reményt, mert már hallottam róla sok negatívumot. Remélem a másik is ilyen jó lesz ^^

      Törlés
  2. én is kipróbáltam, többször, többfélét, és általában nagyon sokáig bírta, párszor viszont egy nap után lejött. Szerintem attól függ, hogy mennyire precízen rakom fel :) A személyes kedvencem a rózsaszín-lila párducmintás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm van benne valami. Én eléggé ügyeltem rá, hogy jó legyen.
      Úhhh olyat még nem láttam, de most felkeltetted a kíváncsiságom :D Majd keresek valahol.

      Törlés
  3. nekem sajnos nem jött be, pedig olyan szép mintája volt az enyémnek:(

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy neked bevált :) nekem már másnap/sőt aznap este volt olyan, mint neked az 5.napon:).

    VálaszTörlés