2012. június 25., hétfő

Színbomba

Sziasztok!

Vétkeztem megint... 3 újabb körömlakkal bővült a repertoárom. Neon lakkokra vadászok már egy ideje, és megtaláltam A tökéletes neonsárgát és neonnarancsot. *-* És, ha már ott voltam, vettem egy gyönyörű pinket is. 


A fodrászkellékesben szereztem be őket, 299 Ft-ért. Sajnos a borongós idő miatt nem igazán jönnek át a színek a képen, de elhihetitek, hogy igazi retinaerőszakolós neon színekben pompáznak. A két sárga legalábbis. A pinknek is van egy kis neon beütése, de nem olyan durva, mint a másik 2.



Majd lesz róluk természetesen bejegyzés. Szerintem már holnap felkenem az egyiket, úgysem bírom sokáig türtőztetni magam.

Nektek bejönnek a neon színek? Ezek közül tetszik valamelyik, vagy megvan esetleg?

10 megjegyzés:

  1. A sárga azt hiszem nekem is megvan.(az enyémnek a száma:65)Nekem az a bajom vele,hogy nem fed jól.3-4 réteget kell felkenni,hogy az igazi legyen.A többi gyönyörűűű!!Kíváncsi vagyok a tesztekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen- igen, ez a 65-ös. Úgy próbáltad már, hogy fehér lakkot kensz alá? Azt olvastam, hogy a neon színek alá nem árt egy réteget kenni, mert szebb lesz, és jobban kiadja a színeket.

      Törlés
    2. Még nem próbáltam,de ki fogom.Köszi

      Törlés
  2. Én is most neon-lázban égek! :) Ezek közül a lakkok közül még sajnos egy sincs meg.

    VálaszTörlés
  3. Retinaerőszakolós. :-D Ez csúcs. Amúgy tényleg szépek, főleg a narancs jön be. :-)

    VálaszTörlés
  4. ooooooooooh.... :$ szerelmes lettem rögtön háromba is xdd :D Nagyon szép színűk van tényleg :)

    VálaszTörlés
  5. wwoww ezek aztán a színek :O

    VálaszTörlés
  6. A narancsneon nekem is megvan,imàdomm !

    VálaszTörlés
  7. Én is most odavagyok a neon cuccokért.. nekem is megvan ez a narancs..de akarok majd ilyen sárgás zöldeset is :)

    VálaszTörlés
  8. Ezek aztán neon-ok :O ! Magamon tuti nem bírnám elviselni őket :D de máson tetszik! :)

    VálaszTörlés