2012. június 13., szerda

Rossmann-ban jártam...

... és vettem pár dolgot.





Csak egy átlátszó lakkot akartam... Na persze! Aztán megláttam a Catrice lakkokat. És le volt akciózva az, amelyikre már hónapok óta csorgatom a nyálam. Rögtön le is csaptam rá, plusz még egy másikra is. Aztán pedig észrevettem a körömmatricákat. Már régen ki akartam próbálni, és az is le volt akciózva. Tudtam én, hogy be kell mennem. A Catrice lakkok 299 Ft-ba kerültek, a matricák 149 Ft-ba és a Lovely lakk pedig 399 Ft volt.


500 Sir! Yes Sir!, 660 I'm A Star...
Essence Nail fashion stickers 04 és 03

Mindent összevetve nagyon örültem, hogy bementem. A szürke lakkot, már a főtéren elejtettem -.-' Látszik is az üvegén. Még jó, hogy nem tört teljesen el. Nem is én lennék...
A mai vizsgám pedig 4-es lett, az is feldobott. Szóval a fejfájást leszámítva egész jó nap volt ez.

Hogy tetszenek a szerzemények? Nektek megvan esetleg valamelyik?

6 megjegyzés:

  1. Nekem is el kell nagyon gyorsan mennem körömlakkot venni, ha már ilyen jó árban adják. Nagyon szép színük van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menj, fuss, siess! Volt amúgy több is, de mind ilyen szürkés volt, meg az az őszi/téli színek. Gondolom ezért is akciósak. De olyan szééépek *-*

      Törlés
  2. A matricákról majd készíts bejegyzést!!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már fel is ragasztottam. Lesz róla bejegyzés, csak letesztelem a tartósságát. :)

      Törlés
  3. 660ast én is megvettem, jó vásárt csináltál :)
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/catrice-660-im-star.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt már kiszemeltem régen *-*
      Köszönöm! :)
      ÚÚÚhh most már még jobban tetszik. Alig várom, hogy végre felkenjem.

      Törlés