2012. június 8., péntek

Pin-up smink + Clinique- Party Red rúzs

Ma egy sminket szeretnék mutatni, illetve a rúzst -ami a számon volt- kicsit részletesebben bemutatni.


Először a smink

Már régen akartam csinálni egy ilyen pin-up stílusút, és tegnap el is jött az ideje. Raktam fel műszempillát is (vagyis mondjuk inkább úgy, hogy próbáltam felrakni) a drámaibb hatás kedvéért. 

Ezeket használtam:


A műszempillát ebay-ről rendeltem 0,99$-ért. Ennyi pénzért 10 párat kapunk. Szerintem nagyon megéri. Rengeteg féle-fajta típusú van, tehát bőven van miből válogatni.

És néhány kép:



És jöjjön a rúzs

Pár hónapja kaptam anyukámtól ezt a rúzst, Ő pedig az egyik munkatársától, abból az okból, hogy Ő is kapta, de soha nem használná. Így elhozta nekem. Jól tette :)

Gyönyörű szép színe van. Igaz, kicsit merész, de ahogy a neve is elárulja Party Red, így én is inkább csak bulik vagy más alkalmak gyanánt fogom kipingálni vele a számat.



Ez a kép kicsit homályos, de az van rá írva, hogy Long Last Lipstick, azaz hosszan tartó. Evés-ivás után kicsit kopik, de elég jól tart. Szóval a lényeg: ne egyél, ne igyál, és minden rendben :D

És ilyen teljes valójában, illetve használat közben:






Hogy tetszett a smink? Illetve a rúzs? Ti szoktatok piros rúzst használni?


4 megjegyzés:

  1. ÚÚ szuper színe van! És a smink is tetszik:) Nagyon jól áll, habár lehetett volna egy fényképezőbe nézős kép is:( Puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh köszönöm:$ Tudom, csináltam is, csak nekem nem tetszett, így gondoltam nem teszem fel, de majd legközelebb csinálok :) puszi (K)

      Törlés