2012. június 7., csütörtök

NOTD

Sziasztok!
Holnap vizsgázok kommunikációból (majd szidjatok) és gondoltam csinálok valami kis visszafogott körmöt. Szóbeli lesz, így nem állíthatok oda tűzpiros körömmel. Nude színt akartam, de közben rátaláltam egy régebbi bordó lakkomra, és így összekombináltam vele. Nekem tetszik, a bordó olyan kis elegáns és szerintem egyáltalán nem hivalkodó.





A bordóba, mint láthatjátok raktam egy csepp alakú követ. Olyan jól mutat rajta. 

Használtak:
  • Butterfly F03
  • miss sporty Lasting colour 345


 

Tetszett ez a visszafogottabb köröm?Ti hogyan szoktátok kifesteni a körmötöket vizsgára vagy hasonló alkalomra?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az a bordó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! :) Legszívesebben mindet azzal festettem volna ki, de az úgy kicsit durva lett volna vizsgára. Nah majd ha vége ennek az egész vizsgásosdinak. :)

      Törlés