2012. június 27., szerda

NOTD- Tiny Triangles

Sziasztok!

Ma egy kicsit felturbóztam a tegnapi rózsaszín körmömet. Sokat gondolkoztam, hogy mit tudnék csinálni a megmaradt körömmatricával, mert egy csomagban ugyebár 14 db van, és úgy döntöttem, kivágok kicsike háromszögeket, és megnézem, milyen lesz így felragasztva. Nekem tetszik az eredmény.

Elsőre kicsit furi volt, de azóta már megbarátkoztam vele, és el is nyerte a tetszésemet. 





Hogy tetszik az eredmény? Nagyon nem illik a képbe az a matrica?


5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon ütős, olyan, mint valami modern festő kollázsa. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh micsoda hasonlat. :D Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik így matricával!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó, azt hittem csak nekem tetszik :$ Köszönöm:D

      Törlés
  3. Milyen egyedi megoldás! Szép lett! :)
    Ha van kedved, nézz be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés