2012. június 10., vasárnap

NOTD - EKG és matrózos

Ahoj!

Ma tanulnom kellett volna, de nálam ez úgy megy, hogy kb. mindent csinálok tanulás helyett. Sajnos... Hétfőn megint vizsga és elég húzós lett. De azért valamicskét összeszedtem ma is, úgyhogy ez csillapítja a bűntudatomat. És kreáltam körmöt magamnak. Tegnap pedig a húgomnak. Ezeket szeretném megmutatni most Nektek!




A hugicám megint kiválasztott magának egy körmöt találomra, ami egy EKG-s verzió volt. Csináltam már neki ilyet régebben, de az nem sikerült ilyen jól. Most szerintem elég kivehető, hogy mi is akar ez lenni.



Én pedig megpróbálkoztam egy matrózos körömmel. Nekem tetszik, bár első próbálkozásra nem nagyon nyerte el a tetszésemet, mert akkor vízszintes vonalkákat húztam. De így átvariálva egész jó.




Bármennyire is nem úgy tűnik, de az bordó ott a csíkok alatt. Képen nem adja úgy vissza, pedig élőben szépen mutat.

Hogy tetszettek a mostani körmök?


4 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép lett, bár nekem az EKG-s verzió jobban tetszik mindkettő szuper :D

    VálaszTörlés
  2. Pont most fogok csinálni magamnak én is ilyen tengerész-mintásat. :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejön, majd azért kipróbálok más variációt is. =)

      Törlés