2012. június 12., kedd

NOTD - Crack me up

Sziasztok!

Színes körömre vágytam, így nem  is nagyon gondolkodtam. Előkaptam a legélénkebb rózsaszín lakkomat. Eredetileg csak ezt akartam a körmömön, de mivel ügyesen belenyúltam, rámentem egy repedezős lakkal, hogy ne látszódjon.




Azért csináltam képet a rózsaszínről is. Kicsit olyan neonos beütésű. Még tavaly vettem a piacon olyan 150-200 Ft volt. Akkoriban sokat használtam, de mostanában valahogy feledésbe merült.


Használtak:

Rapsodi 312

miss sporty crack me up
A repedezősön se szám, se név nincs. Szóval azt nem tudom. De nekem olyan tintakék. Nagyon szép *-* 



Hogy tetszett ez a köröm?Ti szeretitek a repedezős lakkokat?



6 megjegyzés:

  1. A repedezős lakk nem jön be :S viszont az alaplakknak nagyon jó színe van *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem az alapszínt. De valamivel leplezni kellett a kis hibákat :D Egyébként én szeretem, vagyis régebben volt nagy "repedezős-lázam". Amúgy élőben szebb. De nem sűrűn van már a körmömön nekem sem.

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a korall! :)
    Annyira tökéletes nyárra. *.*
    Ha van kedved, kukkants be hozzám:
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, előszeretettel fogom is használni :)
      Köszi a tippet, benéztem ;)

      Törlés
  3. szia! hogyan kell használni a repedezős lakkot? felkenem, és utána csak várjak vagy hogy működik,mert felkentem vártam, de semmi repedezés nem történt vele...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, csak annyi, hogy rákened egy tetszés szerint választott lakkra, és pár másodperc múlva megtörténik a csoda. Vagyis kellene. Csak arra vigyázz, hogy ne túl vastagon kend. Lehet az a baj. Majd írj, ha sikerült.

      Törlés