2012. június 29., péntek

Moyra 63 Neonnarancs

Sziasztok!

Kipróbálásra került ez a körömlakk is. Neon, narancs és aaaaaaaah *-*


A húgom körmein láthatjátok, mert már nyaggatott, hogy neki ilyen kell. Így megkapta. Nagyon szép színe van. 2 rétegben van a körmön. Hamar szárad és mint már említettem, szeretem az ecsetét. De jöjjön pár kép:




A lábujjain is ez van, csak úgy rikít a papucsban. Tökéletes nyári szín, igazi neon.

Erről is kerestem képet a neten, de ez annyira nem adja vissza a neonságát:



Hogy tetszik ez a lakk? Nektek meg van? 

6 megjegyzés:

  1. Wow, ez valami brutál szép neon narancs szín! :))))
    Én is beszerzek egy párat a Neonokból, az fix! :)))

    VálaszTörlés
  2. wááááááá. ez brutálisan jól néz ki *.* OMG

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik csajok. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is úgyan ilyen van :)♥ by : emilia120

    VálaszTörlés