2012. június 26., kedd

Moyra 53

Sziasztok!

A tegnapi kis szerzemények közül jöjjön most az egyik. Gyönyörű pink. Nagyon tetszik *-*




Én szeretem a Moyra lakkok ecsetét, elég szélesek, és az is plusz pont, hogy kicsit hosszabb, mint a többi lakké. Ez könnyebbé teszi a felvitelt, legalábbis nekem.
Nagyon gyorsan szárad, mire kifestettem mindkét kezemen a körmöket, már kezdhettem is a következő réteget. Én 3 réteget kentem fel, de, ha alá fehéret is festettem volna, akkor elég lett volna 2. De sajnos a fehér lakkom elkezdett csomósodni... Újabb lakk a beszerzendők listáján...


A szín természetesen megint nem jött át... Így kerestem egy képet a neten, ami tükrözi azt.


Ezzel egy az egyben megegyezik. A képeken kicsit narancsos, de nem, ilyen szépséges rózsaszín.


Hogy tetszett ez a lakk? Nektek megvan?

5 megjegyzés:

  1. Nekem még nincs meg, de ezek után tuti megveszem, nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörűséges *-* Mindenképp megéri az árát :)

      Törlés
  2. gyönyörű a színe, azt hiszem bővült a wishlist :D

    VálaszTörlés