2012. június 19., kedd

Mini haul

Tegnap a városban jártam munka ügyben és persze, hogy becsalt a Rossmann... Csúnya, rossz üzlet! És, ha már ott voltam, nem jöhettem ki üres kézzel... A barátom kb. 2 perc után már ideges szokott lenni, hogy mit válogatok annyit, dehát nincs mit tenni, körül kell nézni. Nem érti meg. De egyébként, a nagy siettetésben Ő szokta megtalálni a jó dolgokat. "Nézd, vedd meg ezt, és menjünk!". Az előző körömlakkokat is így zsebeltem be.
Tehát vettem pár dolgot.



Először egy újabb körömmatrica került a kosaramba. Olyan szép, mindig a LaFleur telefonokon lévő kis minta jut eszembe róla. 

essence studio nails- nail fashion stricker 12
149 Ft


Aztán megláttam ezt a Catrice négyes palettát, és nem akartam otthagyni. Majd mutatok róla swatchot és sminket is vele a későbbiek folyamán.

Catrice Absolute Eye Colour 01 Curtain Up!
529 Ft

Végül még egy körömlakkot is megkaparintottam. Választani akartam, hogy ez, vagy a paletta, de végül mindkettőt elhoztam. Már régóta keresek ilyen narancsos, korallos színt, és most megtaláltam. Csodaszép színe van, alig várom, hogy kifessem vele a körmöm.
NYC Timeless Tangerine 112
499 Ft


Ennyit sikerült vásárolni tegnap. 

Nektek meg van ezek közül valamelyik? 

7 megjegyzés:

  1. nagyon szépek, és ami még a legjobb, hogy nagyon olcsók is :)
    A matricára kíváncsi leszek, a lakk is nagyon szép, a szemhéjpúder meg nagyon érdekel, jó lenne ha lenne teszt vagy valami :)
    Sosem volt még Catrice cuccom, azt hittem arra a palettára, hogy milyen drága lehet, de nem :) Nagyon szupi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek most akciósak, kivéve a lakk.
      Lesz majd teszt, smink minden ami kell :D
      Én nézegettem ezt a palettát már régebben is, csak akkor még drágább volt, de így mindenképp megvettem.

      Törlés
  2. A lakknak nagyon jó színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és élőben mégszépségesebb *-*

      Törlés
  3. Kíváncsi leszek a Catrice sminkedre, tetszik a lakk színe! :)

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem érik egy rossman túra nálam :$ A körömmatrica, a paletta és a lakk... na jó, mindegyik tetszik :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sok minden akciós most, legalábbis itt igen. Lehet azért visz be mindig a szívem, mert tudom mi minden vár még rám *-*

      Törlés