2012. június 22., péntek

Merész pedikűrök

Találtam néhány pedit, amit most meg szeretnék mutatni. Némelyik kicsit csicsás, de van amelyik tetszetős.



Az első képen szereplők körül az első tetszik, olyan kis aranyos. A többi elsőre nem jött be, de ahogy többször nézegetem, egyre jobban tetszenek. A 2. talán a legkevésbé, az utolsót még bevállalnám, a pöttyös pedig nagyon édi.



Az 1. és a 3. nagyon jók. Bár most a neon színek nagyon divatosak, de nekem csak simán, egyszerűen tetszenek. Így a 2. annyira nem jön be... A terepminta elvileg újra divatba jön/jött (?), én már kinőttem.


Nah ezek *-* Mind, mind jöhetne. Nagyon tetszenek, főleg az angol zászlós. De a másik 3 is nagyon-nagyon. És ezeket még úgy-ahogy meg is tudnám csinálni. A zászlósat nyilván nem, vagy csak bénán, de a többi annyira nem lehet nehéz.


Tetszett valamelyik? Ti milyen pedit szoktatok csinálni?


2 megjegyzés: