2012. június 14., csütörtök

Körömmatrica

Sziasztok!

Úgy terveztem, hogy előbb letesztelem az 5 napot, amit ígérnek tartósság szempontból, és utána csinálok majd róla egy kis bemutatót, de nem bírtam ki. Meg kell, hogy osszam Veletek.




A zebra mintásat választottam kipróbálásra. És mit ne mondjak, nekem tetszik. Talán, ha nem ilyen bénán tettem volna fel, szebben mutatna, de szerintem így sem rossz. A felhelyezése egyébként nem túl nehéz, csak meg kell találni pont a körmünkre valót. Egy kis tasakban 14 matrica van. Ha már rajta van, le kell reszelni a felesleget. Aztán egy fedőlakk és kééész is. Na, de beszéljenek a képek inkább.


Messziről
Itt láthatjátok, hogy egész jól illeszkedik a körmömre


Mindent összevetve eddig nekem tetszik. Tesztelem az 5 napot, csinálok minden nap képet és majd írok arról is. Nekem 150 Ft-ot megért.

Ti próbáltátok már a körömmatricát?



6 megjegyzés:

  1. Azt hittem, körömnyomda, már készültem a dicséretre. :D Tetszenek ezek a matricák amúgy, de én lusta dög vagyok vacakolni velük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár az is lehetett volna :D Egyébként nem túl időigényes. Kb, mintha kifestenéd a körmöd. A száradással együtt. Meg is lepődtem, hogy pikk-pakk kész is van.

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jó, én meg nem mondanám például, hogy matrica!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anya is azt hitte, hogy én csináltam :D Remélem a másik is ilyen lesz, mondjuk annak a mintája miatt lehet jobban mű hatása lesz. Nah majd meglátjuk.

      Törlés
  3. Kivi vagyok neked, hogy válik be :) nekem 1,5 napot bírt ki, pedig semmit nem csináltam, direkt vele :D . Jól néz ki amúgy:) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd meglátjuk. Eddig nincsen baja, és nem is fogom kímélni. Ma is mosogattam már párszor és még jön egy hajmosás. Kíváncsi vagyok, azt ki fogja-e bírni. :D

      Törlés