2012. június 20., szerda

Frissítő epres limonádé

Nagyon meleg van! Bár gondolom ez nektek is feltűnt. Erre való tekintettel kerestem valami olyan frissítőt, ami finom, hideg és epres. Találtam is olyat, amihez minden volt itthon, így könnyedén el is készítettem. És tényleg ízletes.




Imádom az epret. Az ízét, az illatát, a színét, az érzést, mikor beleharapok egy nagyobb darabba. Ahww *-*
A lényegre térve, inkább megenném, de most kipróbáltam ezt a receptet. Nagyon fini, és tényleg frissít.


Recept:

Epres limonádé:
Hozzávalók:
3-4 szem eper
kb. 1-2 kávéskanálnyi porcukor vagy nádcukor
kb. 2 cl frissen facsart citrom leve
jég
szóda 

Elkészítés:
Az epret a fenti hozzávalókkal összetörjük, majd jeget hozzáadva felöntjük szódával. (A finomság málnával is elkészíthető) 


Én citromlevet raktam bele ( vagy mi a neve... citrál? Ami a teába is kell nah :D ), mert rendes citrom nem volt itthon.
Ma már túl vagyok egy turizáson, vettem is pár dolgot, majd megmutatom, és mondanom sem kell, hogy kb. lefőttem, mint a kávé, így jól esett ez a frissítő.

Ha kedvet kaptatok hozzá, csináljátok meg, egyszerű, gyors és finoooom.


Ti hogy élitek túl ezt a meleget?

5 megjegyzés:

  1. Nagy fincsi lehet, szerintem én is kipróbálom majd!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt, próbáld ki mindenképp! :)

      Törlés
  2. biztos, hogy kipróbálom! imádom az ilyen nyári frissítőket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most kezdtem el keresgéli a neten, mert már tényleg kitikkadok. És találtam egy pár ígéretest *-*

      Törlés