2012. június 23., szombat

Divatos fonott haj

Sziasztok!

Mostanában sok helyen láttam már különböző fonatokat, és teljesen oda vagyok értük. Szép, praktikus és mutatós. Tegnap megkértem anyukámat, hogy készítsen el nekem egy ilyen fonott hajat egy videó alapján, mert én ezt magamnak sajnos nem tudom megcsinálni. Az eredmény nagyon tetszik, több dicséretet is kaptam. :$


Ez az otthoni ruhám, természetesen így nem megyek ki utcára :D

A képek kicsit bénák lettek, mert én csináltam, és elég nehéz volt olyan képet készíteni, ahol látszik is valami.
Ennek ellenére remélem jól kivehető.

Ha szeretnétek megcsinálni ti is, itt a videó:


Fel lehet dobni ilyen kicsi virágokkal, mint amilyenek a videóban vannak, vagy különböző hajdíszekkel. 

Tetszik ez a hajviselet? Nektek bejönnek a fonatok?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ügyes, az anyukád. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a nevében is. Bár a végén a halszálka fonást már én csináltam. :)

      Törlés
  2. Úristen ez valami iszonyat jó! :DD Nagyon tetszik, sokkal mutatósabb, mint az egyszerű kiengedett haj, sőt, praktikusabb is most nyáron :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Igen praktikus ebben a melegben, legalább nem sül be az egész fejem. :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a hajad! Én is imádom befonni, csak sajnos még nőnie kell hozzá.. És a blogod is szupi, fel is iratkozom! :-) Ha gondolod nézz be hozzám is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Vannak ám olyan fonások is, amik rövid hajhoz is szuperek.
      Köszönöm a feliratkozást, mindenképpen benézek hozzád! :)

      Törlés