2012. június 18., hétfő

Catrice I'm A Star felturbózva

Tegnap kipróbáltam ezt a csodálatos körömlakkot, de hiány érzetem volt. Szép, szép, csak már szokatlan nekem ilyen egyszerűen. Ezért gondoltam feltuningolom kicsit. És ilyen lett:


Megmutatom, hogyan készítettem el.

Aki még nem tudná milyen alapból a lakk:


Tehát először is a szivacsos technikát alkalmazva összepacsmagoltam a körmök végét. Akármennyire is nem látszik, 3 különböző színt használtam.


Talán itt látszik a színkülönbség
Aztán fogtam egy celluxot, kicsike csíkokra vágtam, és felragasztottam.


Aztán pedig átfestettem feketével:

Ez már a jobb kezem, a balról elfelejtettem csinálni képet

Majd leszedtem a ragasztót és fedőlakkal átkentem. És teljes pompájában ilyen lett:


És a főszereplők:



Nekem nagyon tetszik a végeredmény, mindig a körmeimet nézegetem. *-*

Hogy tetszik? Ti próbáltátok már ezt a celluxos megoldást?


6 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, én még egyiket sem próbáltam, de a szivacsos megoldással már régóta szemezek! :) Jó lett nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :$ Próbáld ki, a szivacsos nagyon egyszerű, és mutatós.

      Törlés