2012. június 23., szombat

Catrice Absolute Eye Colour- 01 Curtain Up! swatchok és sminkek

Sziasztok!

Már ígértem, hogy majd csinálok sminket ezzel a palettával, de olyan dög meleg volt, hogy nem tudtam volna elviselni magamon addig sem, míg csak lefényképezem. De tegnap átruccantam Debrecenbe, és ki kellett próbálnom. 2 sminket készítettem, egy sötétebb, bulizósabbat, és egy világosabbat, egy kis extrával.




Először a swatchokat mutatom meg. Hihetetlen fotószerkesztő képességemmel összevágtam egy képet, amin láthatjátok, hogy melyik színhez mi tartozik. Bár szerintem anélkül is jól látható.



A fekete nagyon tetszik a kis arany csillámaival. Olyan különleges. Egy ilyen pezsgőszínt pedig szerettem volna már régen.
De jöjjenek a sminkek.

Az elsőt tegnap este viseltem.





Ehhez mindegyik színt felhasználtam. Azt hittem, hogy a lilás nem fog látszani a képeken, de szerintem jól felismerhető.

A másodikat pedig ma csináltam. A dupla tusvonal már régóta izgatja a fantáziámat, ezért ki is próbáltam. Nem lett túl precíz, nem olyan szép, de első próbálkozásra megteszi. Ehhez csak a pezsgőszínt használtam fel a palettából, mert eredetileg egy hétköznapi, visszafogottabb sminknek indult. Hááát ez lett belőle:



Nekem tetszik nagyon, majd gyakorlom még ezt, hátha belejövök, és lesz jobb is.

Egyébként a festékek jól pigmentáltak, szépen el lehet őket dolgozni. Kicsit mintha porzottak volna, de ezt meg tudom bocsátani neki. 

Összességében nagyon jó, azt hiszem előszeretettel fogok utána nyúlni a jövőben.

Elnyerte tetszéseteket ez a paletta? Hogy tetszettek a sminkek?

4 megjegyzés: