2012. június 17., vasárnap

Bevetésen a lila csillámos

Ahogy lekerült a matrica, máris törtem a fejem, hogy melyik lakkot próbáljam ki. A lilásra esett a választás, amit a rózsaszín Butterfly lakkomra kentem. Íme az eredmény:


Az alap:


Ez a rózsaszín elég gyorsan szárad, ezért is szeretem. A színét imádom. Itt sikerült belenyúlni a mutató ujjam körmébe, de annyi baj legyen. 

Amilyen gyorsan szárad ez, annál lassabban a csillámos. Nem vártam csodát, de tényleg lassú. De nem baj, a végeredményért szerintem megéri várni.

A kisujjamon jól látszik, hogyan csillog

A főszereplők:


Butterfly 92

Gabrini 402


Összességében tetszik, bár elég kevéske csillámot vesz fel egyszerre. 2 réteget kentem fel, lehet az volt a baj, hogy az első nem száradt meg rendesen, mielőtt rákentem a másodikat. A csillámok benne nagyon szépen csillognak, ahogy rájuk süt a fény. 

Hogy tetszett ez a lakk?


6 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon tetszik *-* hol lehet Gabrini és Butterfly lakkokat venni? valami eszméletlen szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a Gabrinit apa a piacon vette. Szóval fogalmam sincs. A Butterfly-t pedig Debrecenben vettem, egy ilyen kisebb boltba. Nem tudom, hogy fodrász-kellékesben van-e, de meg kell nézni.

      Ésésés örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Nem hittem volna, hogy ilyen jól fog kinézni a Gabrini*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh de jó, hogy nem csak nekem tetszik *-*

      Törlés
  3. Jó kis kombó lett, ki gondolta volna, hogy Apukád ilyen jó kis csillámos lakkokat választ. Biztasd, hogy tegye máskor is. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hittem volna. Mondtam már neki, hogy ilyeneket máskor is hozhat :D

      Törlés