2012. június 14., csütörtök

Arany smink

Sziasztok!

Ma egy arany sminket csináltam, így vizsgáztam szerdán. Szerintem szép, ugyanakkor visszafogott.


A mindennapokra is hordható szerintem, de akár alkalmakra is el tudom képzelni.


Amiket használtam:



A felső paletta már nagyon régóta megvan. Látszik is, az egyik pirosító része ki van esve, és kicsit "piszkos" is. Talán még az első palettáim között van ez a darab  is. 

Alapozó pedig:


Ez csak minta volt, ezért nem csináltam róla képet. Én az Almond árnyalatot használtam most. Szeretem ezt az alapozót, mert jól fed, és nem is fénylik be tőle az arcom a nap végére. Most így belegondolva, szerintem rendelek is egyet, ha a mostani elfogy.


Száj:


Never so nude

Ez is ilyen kicsike minta darab. Van belőle egy pár, majd írok róluk is egy kis bemutató félét.

És pár kép még:




Hogy tetszett ez a smink?

3 megjegyzés: