2012. május 25., péntek

TESZT: Miss Sporty Lasting Colour

Ma a főszerep a Miss Sporty Up to 7 days kollekció egyik tagjáé. Úgy gondoltam, hogy kipróbálom, hogy tényleg kitart-e 7 napig ez a körömlakk. Ennek eredményessége érdekében nem használtam fedő lakkot, hogy megnézzem, anélkül is bírja-e. Lássuk!



Ez a 355-ös árnyalat. A leírásban olvasható, és a cimkén is jól látható, hogy tartós körömlakk, akár 7 napon át.
Kíváncsi voltam az eredményre. Minden második nap csináltam róla képet. 



1. nap:

Ilyen teljes valójában. Sajnos a kép nem adja vissza teljesen a színeket, de már láthattatok róla képet ITT.




3. nap:

Jól látszik, hogy a bal kezemen, a mutató ujjam körméről lepergett. Nos, ez azért volt, mint kiderült, mert másnap le is tört. Hozzáteszem, hogy ugyan úgy mosogattam, és csináltam mindent, amit általában. Szóval nem kíméltem egyáltalán.



5. nap:

Teljesen jó állapotban van még szerintem. Ahhoz képest, hogy nincs rajta fedőlakk, nagyon jól bírja a strapát.




7. nap (bal kéz):

Igen, itt már több helyen elkezdett megrepedni a lakk. De még hordhatónak mondanám.



7. nap (jobb kéz):

Ami nagyon meglepett, hogy a jobb kezem körmeinek semmi baja nem volt, pedig jobb kezes vagyok. Ezzel csinálok mindent. És nem pergett le, nem repedt meg...Semmi. Ellenben a bal kezemmel. Ez örök rejtély marad.



Mindent összevetve szerintem nagyon jó körömlakk, tényleg tartós, és abszolút hordható 7 napnál tovább is. Ugyan ez a hét kínszenvedés volt számomra, mert nagyon hiányzot a minta a körmömről, vagy, hogy lemossam, és átfessem más színűre, azt hiszem eredményes volt. Csak jót lehet mondani erről a lakkról :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése