2012. május 14., hétfő

Nyerteeeem! *-*

Pontosan egy hete történt meg az a csoda, hogy először nyertem valamit, talán egész életemben. Nagyon megörültem, és tök izgi volt.A Nina által hirdetett nyereményjátékon volt szerencsém nyerni.
Ma meg is érkezett. Nagyon szépen köszönöm még egyszer! :)
 És hogy mit nyertem:

Furi, hogy képen milyen más a színük...

Miss Sporty 355 árnyalat (tartós körömlakk)
Essence Multi Dimenson XXXL Shine- 59 Purple Diamond

Ééééés naaagyon nagyon sok termékmintát:


Lesz mit kipróbálni. Méég. Ugyanis az egyik körömlakkot azonnal felkentem *-*


Kicsit megspéciztem :)

Ti nyertetek már hasonló nyereményjátékon? Vagy esetleg teljesen másmilyenen?


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy szerencsésen odaértek a termékek és, hogy már ki is próbáltad! :) Még tart egy nyereményjáték remélem arra is jelentkeztél, hisz 10 nyertes lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, köszi, hogy szóltál. Nem is láttam. Jelentkezek is :)

      Törlés