2012. május 31., csütörtök

Barna smink

Ma egy barna sminket készítettem, ami szerintem viselhető hétköznapokban is.





Személy szerint én szeretem a barna sminket, lehet azért, mert barna a szemem és talán ez áll a legjobban.
De beszéljenek inkább a képek:





A hajamat ma hagytam, ahogy este megszáradt, így kicsit hullámos. Próbáltam olyan képet keresni, amin látszik...  A fejem nagyon gáz, de itt most nem az a lényeg :


Használtak:
Arc:
  • miss sporty Light Energy 025 Medium/dark alapozó
  • miss sporty So Matte 002 Medium púder
  • Jully Rose ( még anno a piacon szereztem be 150 Ft-ért) pirosító
Szem:
  • Qianyu paletta ( ezt is a piacon vettem, de nagyon szeretem. gyönyörű színek vannak benne)
  • Paris paletta
  • AVON superSHOCK gél állagú szemhéjtus
  • essence folyékony szemhéjtus (ezzel a tusvonal végét rajzoltam meg)
  • essence I ♥ EXTREME szempillaspirál
Száj:
  • AVON pink pop rúzs






Remélem tetszett ez a smink!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése