2012. április 30., hétfő

Pénteki szerzemények

Már volt egy névnapi poszt, de abban csak a körömlakkokat mutattam meg nektek. Most meg szeretném azt is, amit még kaptam és vettem azokon kívül.




Kezdem akkor a körömlakkokkal, mert arról nem akarok többet írni. ITT megtaláljátok.


Aztán, ami talán kevésbé érdekes a Garnier Invisi Minaral és az Adidas happy tusfürdő. Mivel még nem használom régen, nem tudok konkrét véleményt mondani, a a tusfürdőnek nagyon szeretem az illatát. A dezodor pedig, ha nem is 48 órán át véd, mivel azért minden nap fürdök, mégis hat. Később írok róluk.


 Aztán a szemhéjpúder. Ezt én vettem, a debreceni boltban, amit a körömlakkos posztban emlegettem. Már akartam ilyen natur színeket, amik mattok, vagy legalább nem csillognak annyira, mert olyanom már sok van. Így erre esett a választás.


A púderre már éppen szükségem volt, mert most fogytam ki belőle, ahogy az alapozóból is. Anyukám gondolatolvasó :D
Tehát a púder miss sporty So Matte 002- medium árnyalat. Pont jó az arcszínemhez, így ennek nagyon örültem.


Az alapozó pedig szintén miss sporty LightEnergy 025- medium/dark. Hát mikor megláttam, kicsit megijedtem, hiszen DARK? Az én bőrömre? De meglepően nem olyan sötét. Gonolom maga a LightEnergy miatt.

A sminkszivacsról nem írnék, csak sima szivacs. Talán annyit, h nagyon puha *-*

Ami a képen nincs rajta, az egy fülbevaló. A barátomtól kaptam. Ásvány. Csodaszép *-*



És utoljára jöjjön a cipellő *-* Megláttam és annyi volt. Nagyon megtetszett. Blézert akartam venni, de az nem volt, így vígaszképpen megvettem ezt a gyönyörűséget.




Ennyi lenne. Mit szóltok hozzá? Tetszik valami belőle?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése