2012. április 28., szombat

Névnapi körömlakkok

Tegnap volt a névnapom, ennek  alkalmából kaptam és vettem körömlakkokat. 4 szín bővíti a repertoáromat. És mindegyiket imádom *-*




Az első kettőt kaptam, az utolsókkal pedig megleptem magam. Mindegyik gyönyörű, szépséges tavaszi/nyári színek. Nézzük őket egyesével:

Az első az Essence colour&go kollekciójából, a blue addicted színe, ami a 78-as számú. Már régen kinéztem magamnak, de sosem sikerült megvennem valamilyen oknál fogva, de a húgomnak köszönhetően immáron magaménak tudhatom. Nagyon tetszenek a csillámok benne, amik kék és zöld színben találhatóak meg szétszórtan a lakkban. Magában egyedül nem igazán fed, így topperként fogom használni. Lentebb a képen majd láthatjátok.



A következő, amit szintén kaptam,az egyik barátnőmtől, az a lila, ezüst csillámos. Egyszerűen tökéletes. Jól fed, szép a fénye, hamar szárad. Mi kell ennél több? Ezzel a márkával egyébként még nem találkoztam, de pozitív csalódás volt. Debrecenben van egy üzlet,ahová el is vitt a barátnőm. Maga a mennyország. Smink, körömlakk, kiegészítők. Minden amit egy lány eltud képzelni.Csodálatos egy hely. És ezek a körömlakkok, amik Butterfly névre hallgatnak, nagyon olcsók. Mindössze 299 Ft, és 18 ml. Nagyon sok színben van,és nem csak ez a márka.


A másik 2 színt én szermányoltam. Már régóta szerettem volna venni ilyen szép babakéket, és babarózsaszínt. Igaz, a rózsaszín inkább barbie-rózsaszín, de egyáltalán nem gond, így is nagyon szépek. Szintén 299 Ft-ba kerültek.


És végül ilyenek körmön:


A csúnya festésért elnézést, siettem. A gyűrűs ujjamon a csillámos van egyedül, a kicsin pedig ugyanez, a babakéken.


Nektek meg van ezekből valamelyik szín?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése