2012. április 15., vasárnap

Mai szerzemények

Mivel már régóta akarok venni valami kis cipőkét tavaszra, ma sort kerítettem rá. És ha már vásároltam... Vettem még mást is. Bár igazán visszafogtam magam, mint ahogy láthatjátok is.





És külön-külön egy pár szót róluk:

Kezdeném a cipővel. A TESCO-ban vettem 1299Ft-ért. Szerintem igazán megérte. Szeretem nagyon az ilyen típusú cipőket. Volt nekem régebben pink-be. Imádtam. De valami rejtélyes módon eltűnt... Gyanítom, hogy anya keze van a dologban :D



Következő a felső. Ezt is a TESCO-ban vettem. 1999 Ft- volt. Nagyon szeretem az ilyen buggyos ujjú felsőket, és szerintem jól is áll. És ehhez ez a minta *-* 



És végezetül az abszolút kedvencem. A napszemüveg. Már régóta keresgélek ilyen formájút. Tudom, tudom... Már mindenkinek ilyen van. De én akkor is szerettem volna egyet. És a kis masni rajta... A hab a tortán. Ezt a C&A- ban vettem és 1499 Ft- volt.


És így áll:



Ennyi volt a mai vásárlás eredménye. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése