2012. április 18., szerda

Hogyan ápold körmeidet?


A zord tél után kijár a kényeztetés a testnek. Ezt nagyon sok módon megtehetjük. Az arcbőr és a testápolás mellett foglalkoznunk kell körmünk védelmével is.

















Mint már említettem, nagy figyelmet kell fordítani körmeinkre is. De nem ám csak a tél után - bár ilyenkor kicsit jobban- egész évben fontos mindig rendben tartani. Erre nagyon sok mód és lehetőség van. Néhány alapvető dolgot szeretnék megemlíteni, amire, ha odafigyeltek, kitűnően ápolt körmeitek lesznek.


  • olló helyett használjatok körömreszelőt. Létezik már üvegből készült is, aminek nagy előnye, hogy használat során felmelegszik, és gyakorlatilag összeforrasztja a köröm végét, így nem válik ketté. Ennek hátránya, hogy hosszadalmasabb vele dolgozni, de megéri a rá szánt időt
  • ha megfogadjátok a tanácsom, soha nem vágjátok le a körömágybőrötöket. Vannak manikűrösök, akik ezt megteszik, de ők értenek hozzá, saját magunknak inkább nem ajánlom.E helyett toljuk fel, egy arra megfelelő eszköz segítségével
  • vannak olyan kézkrémet, amik körömápolók is egyben, de én azt vettem észre, hogy az is sokat segít, ha egy sima kézkrémet belemasszírozok a köröm területére, a körömágyba
  • vitaminok szedése, szervezetbe juttatása alapvető dolog. Most, hogy jön a jó idő, a nyár a gyümölcs is több lesz. Én például mindig elfelejtem bevenni a vitaminokat, de egy kis eperre vagy barackra mindig sort kerítek ;)
  • FONTOS, de lehet nem írtam még, amiért bocsánatot kérek, de minden körömlakk alá használjuk alapozó lakkot. Én általában körömerősítő lakkot kenek fel, így két legyet ütök egy csapásra. Erre azért van szükség, hogy megóvjuk a saját körmünket a körömlakk káros hatásaitól. Például nem sárgul be a köröm
  • Az állandó körömlakkhasználat is károsíthatja a körmöket. Célszerű időnként egy-két nap regenerálódási időt hagyni körmeinek.


Ezekre érdemes odafigyelni, hiszen soha nem szép látvány egy ápolatlan köröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése