2012. február 2., csütörtök

Nocsak, mit vettem

Tegnap, egy bevásárlókörút alkalma keretében betértem a helyi rossmannba. Az egyikbe. És nagy meglepetésemre nagyon jó akcióra bukkantam a Miss Sporty-s részlegnél. Le is csaptam azonnal. Tehát meg is mutatom őket.
Először is, vettem egy Ladies Night szájfényt 229 Ft-ért. Nagyon meglepődtem, mert két sorral feljebb, ugyanez a termék 1100 Ft-ért volt. De csak egy árnyalatban volt leértékelve. Gondolom ez annyira nem népszerű, de nekem tetszik, szóval pont kapóra jött. 


A következő egy szempillaspirál. Be connected Mascara.Kis picike, de 160 Ft-ért abszolút megérte. Külön volt írva a a műanyag kupak, ami 39 Ft, és maga a spirál, ami 119 Ft volt. kombinálható, mert bármelyik másik ilyen Be connected termékkel össze lehet pattintani. Kipróbáltam. A szaga nem jó, de hatásos. Az van ráírva, hogy dús és külön álló szempillákat varázsol. Ami tényleg igaz. Nem vártam volna ennyi pénzért, de pozitívan csalódtam.


És az utolsó, amit leértékelve vettem még, egy körömlakk. Megláttam, és máris megtetszett. Kerestem már valami ilyesmit. Szép télies színe van. És 199 Ft volt. Igazán megérte. Elvileg 7 napig bírja... De majd meglátjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése